Monday, June 7, 2010

Tualett on mu parim sõber!

Istun arvuti taga. Surfan netis. Prrr. Vaja vetsu joosta. Mmm, kui hea sai! Läheb mööda pool tundi. Jälle jooksen vetsu. Mmm, kui hea sai! Vaatan telekat. Möödub umbes tund. Vetsuhäda on nii suur, et tee või püksi. Jooksen! Jõuan! Ja ... valehäire! Ei olnud see vajadus nii suur midagi. Is it all in my head? Ei. Tegelikult külmetasin oma naiselikud kehaosad ära ja mind karistati põiepõletikuga! Kõik on minu enda süü. Naised, ärge kunagi istuge külmal pinnal, isegi mitte viieks minutiks, nii nagu mina seda tegin! Võib saada veel palju hullemaidki asju, kui mul. Näiteks neeruvaagnapõletiku. Kui seda korralikult väja ei ravi, võib isegi viljatuks jääda. Päris õudne :S
Nüüd ma siis istun siin arvuti taga nagu üks suur õnnetusehunnik. Joon erinevaid taimeteesid ja loodan, et saan öösel korralikult magada ning hommikult normaalselt tööle mindud!

No comments:

Post a Comment