Thursday, August 19, 2010

My family!

Igal inimesel on elus prioriteedid! Kes hindab karjääri, kes edukust armuasjades, kes aga laste arvukust. Mina olen pikapeale ja lõpuks ometi mõistnud, et minu jaoks on tähtsaimal kohal elus mu perekond! Kunagi pubekna tundusid vanemad palju kiuslikumad ja õed palju tüütumad kui täna. Meil kõigil on vead, kuid tähtis on, et sa suudad neist mööda vaadata ning näha kõike muud head ja toredat nende inimeste juures. Perekond on midagi sellist, mida ei saa välja vahetada, tuleb leppida nendega sellistena nagu nad parasjagu on. Jah, see tähendab seda, et tuleb leppida ka oma vana ja habetunud papsiga, kui ta armastab kanda ebamääraste siltidega nokamütse, liiga pika säärega sokke ning tikuga oma hambaauke surkida. Ja jah, ma armastan teda ka siis kui ta minult juba sajaviiendat korda küsib, misasi see iPod on ja mind tänaval kõigi nähes liialt pikalt kallistama ja musitama kipub! Ma armastan teda tingimusteta! Samamoodi armastan ma oma ema, kes kohati on natukene kobakäpp ja äpu. Ta ajab asju ümber ja pillab taldrikuid käest. Vaatamata kõigile vaidlustele ja tülidele, mis meie vahel on olnud, on ta mulle endiselt kallis! Ja oma õdesid armastan ma ka. Nad on parimad õed maailmas! Mu noorem õde võib küll olla hingelt mässaja ja hetkel valdab teda tõeline puberteet, kuid vaatamata tema ebamäärasele blondile juuksevärvile armastan ma tedagi! Ja oma keskmist õde! Ta mõnikord ei saa asjadest aru nii kiiresti kui ma tahaks ja vahest ta kipub jonnima, kuid see ei ole oluline. Teda armastan ma ka! Ma ei kujuta oma elu ilma nende nelja inimeseta ette. Ma küll ei näe neid iga päev, aga nad on mulle üüratult olulised ja ma tahan, et neil kõigil läheks hästi. Kohe väga hästi!

Mu keskmine õde (see natukene jonnija, kuid muidu üliarmas) tuli eile teiseltpoolt lompi Ameerikast tagasi! Poleks isegi uskunud, et teda nii igatsema hakkan, kuid täitsa imelik oli olla poolteist kuud ilma temata. Ilma võimaluseta teda õhtul linna kutsuda ja tassike teed kohvikus juua. Ilm võimaluseta tema käest moealast nõu küsida. Uhh, kohe täitsa raske ikka! Nüüd on ta tagasi ning kogemuste, lademetes riiete ning kommide võrra rikkam! Mina ja Nikerdis saime ka tema lahkust tunda. Ta tõi meile jawbreaker-komme, ehtsat beef jerky't, õigete mõõtude ning kaaluga pesapalli, Miki-Hiirega pluusi, veel ühe pluusi ja ühe T-särgi, seda ainsat ja õiget Dr Pepperit, Crest hambapastat, mu lemmmikut ning veel paljupalju nätsu, komme ja nätsukomme! Ma olen talle väga tänulik. Eelkõige olen ma tänulik selle eest, et ta turvaliselt tagasi koju jõudis! Aitäh!


What is a sister?

A sister is someone more
special than words. She is love
mixed with friendship and a
million favorite memories that
will always last.

A sister is a hand within
your hand enfolded with love
and understanding. She gives
you a feeling that makes you
wonder what you would ever
do without her and no one is
loved so dearly!



No comments:

Post a Comment