Monday, August 2, 2010

Esimene nädal.

Tänasega on lõppenud minu esimene puhkuse nädal. Kaks ootab mind veel ees. Nädal on möödunud suhteliselt kiiresti, kuid väga teguderohkelt. Nikerdisega käisime kinos vaatamas filmi "Algus". See on tõeline kassahitt ning ma soovitan seda filmi kõigile! Lisaks kinole oleme käinud ka rannas päevitamas, meie aias väikese grillfesti korraldanud, öösiti paljalt ujuma hiilinud ja kodus mõnusasti aega veetnud. Olen tüdrukutega klubis käinud ja olen juba ka haige jõudnud olla. Neljapäevast kuni laupäeva hilisõhtuni vaevas mind väga ränk kõhugripp, mis peamiselt seisnes tugevates kõhuvaludes. Sinna juurde ka muud hädad, kuid nendest ma lähemalt rääkida ei soovi :) Gripp muutus juba väga väljakannatamatuks, kui Nikerdis apteegist mulle lõpuks ravi leidis. Üks imepisike tablett ning kogu mu mure ja valu lubati kahe minutiga peatada. Seda see imerohi tõepoolest tegi. Kahju ainult, et ma nii mitu päeva voodis vaevlema pidin enne, kui me selle rohu avastasime. Tasapisi nüüd kosun ning püüan uuesti normaalse toidu peale üle minna. Haigus viis minult ka umbes kaks kilogrammi, kuid neid ma tagasi ei igatse ;)
Loodetavasti tuleb uus ja algav nädal sama põnev kuid nüüd juba ilma tervisehädadeta!

No comments:

Post a Comment