Tuesday, March 15, 2011

Pin up your life!

Mõtlesin, et kirjutan väikese kokkuvõtte eelmise nädala sündmustest, kuna ma ei soovi jälle liiga pikka blogipidamatuse pausi sisse teha ;)

Eelmisel nädalavahetusel oli mul kool ning sellega seoses ka üks tähtis eksam, milleks õppisin terve nädala. Üldiselt koosneski kogu nädala algus tööl käimisest, õppimisest ja magamisest. Aine nimetus oli katehheetika. See on õpetus kirklikust kasvatusest ehk siis lihtsamalt öelduna laste õpetamine kirikutes. Aine ise on väga huvitav ning minu jaoks hõlpsasti meeldejäetav. Ainus raskuspunkt oli suure hulga materjali läbitöötamine, kuid ka see tasus end lõpuks ära, kuna eksami sain A. Olen suurepärane!

Laupäeval toimus siis kauaoodatud Hollandlase sünnipäevapidu! Stiiliks oli pin-up. Pidu iseenesest kulges hästi, inimesed olid lõbusad kuid samas jäid viisakaks ning kostüümid olid kõigil supervahvad! Kahju ainult, et Kiisu meiega liituda ei saanud, kuna ta pidi tööl olema. Õhtu arenedes ostustasime, et lähme ka kluppi jalga keerutama.   Meiega liitus ka minu Nikerdis ning ma pean ütlema, et mul pole üle pika aja niivõrd tore ja hea olnud! Tantsisime, rääkisime, naersime ja tantsisime natuke veel. Nikerdisega on maailma kõige parem tantsida, võiksime seda veelgi tihemini teha :) Ainus miinus kogu klubiõhtu juures oli see, et Preili oma ilusa käeketi ära kaotas. Loodame, et see siiski leitakse ning õigele randmele toimetatakse!

Pühapäev oli eelmise nädala paremuselt teine päev (esikohal on laupäev). Üldiselt koosnes mu päev magamisest. Üle pika aja sain ennast korralikult välja magada ning harrastada oma lemmiktegevust so. "mitte-millegi-tegemine", mis koosneb voodis lesimisest ja naistekate lugemisest.

Kokkuvõtteks võib öelda, et terve nädal oli küll üsna pingeline, kuid samas väga tore ja asjalik. Nüüdseks on meie Hollandlane kahjuks lahkunud ja me jääme teda väga igatsema. 

Otsides materjale oma eksamiks, leidsin ühe väga hea lõigu raamatust, mida sooviksin teiega nüüd jagada.


“Mõned räägivad, et elu peale surma pole olemas.” ütles
õpilane. “Kas tõesti?” ütles Meister. “Kas see pole 
kohutav — surra ja mitte kunagi enam näha, kuulda, 
armastada, rõõmustada...” kurvastas õpilane. “Sa leiad, et 
see on kohutav? Aga enamik inimesi elab just nii juba 
enne surma.” vastas Meister.
                                                  (“Kuldsed lood”, 2008)

No comments:

Post a Comment