Monday, March 21, 2011

Kontserdielamus.

Sel nädalavahetusel käisin koos Nikerdisega Dub FX'i kontserdil. Piletid olid tema sünnipäevakingitus. Meile mõlemale meeldis kontsert väga, aga mulle tundub, et mina nautisin natukene rohkem kui tema :) Inimesi oli kokku tulnud päris palju, neist nii mõnedki olid alaealised, kuna kontserdile vanusepiirangut ei olnud. Üldiselt oskasid nad end päris hästi üleval pidada, kuid mõned noormehed suutsid lällamisega vindi ikka nii üle keerata, et nad said nii mõnegi pahase pilgu ja sõna osaliseks. Enamik ajast  ma neid tähele ei pannud ning nautisin kontserti täiel rinnal! Selle artisti puhul on eriline see, et ta alustas oma karjääri tavalise tänavamuusikuna. Veel praeguseni hindab ta kõrgelt oma vabadust, mida tõestab fakt, et tal ei ole oma produtsenti. Kõiki tema plaate saab osta tema enda käest esinemiste ajal. Ta teeb kontserttuure koos oma kihlatu Flower Fairy'ga, kes samuti laulab koos Dub FX'ga ning müüb tema plaate nii tänaval esinedes kui ka kontserditel. 
Minu jaoks on nende muusika väga nauditav ning see pakub mulle lõõgastust.






No comments:

Post a Comment