Sunday, January 30, 2011

Show Me How You Burlesque!

See nädal on olnud täielik hullumeelsuse tipp! Seda nii heas kui ka halvas tähenduses. Igas päevas on olnud oma tipphetked ning madalseisud. See nädal on olnud ka väga õpetlik. Tean nüüd, et pean aega paremini ette planeerima, kuna asjade viimasele minutile jätmine ei ole alati nii produktiivne nagu arvata võiks. Lisaks sellele olen õppinud ka midagi iseenda kohta. Ma olen võimeline palju rohkemaks, kui ma seda siiamaani arvasin! See tähendab seda, et ma olen võimeline oma aega väga efektiivselt ära kasutama, kui ma seda vaid ise tahan. See on oskus, mida kõik kahjuks pole omandanud. Aega on meil kõigil ööpäevas ühepalju antud. Ei ole olemas ajapuudust, on vaid ebaefektiivne ajakasutus.
Sel nädalal olen peamiselt õppinud, et oma võlgu likvideerida. Selleks korraks on sess läbi ning mu vaim ja keha on valmis alustama uut perioodi! Ma sain hakkama! Ma saan alati hakkama, kui seda vaid ise soovin.

Lisaks õppimisele käisime Preiliga kolmapäeval kinos vaatamas filmi "Burlesque". Parim elamus kogu nädala jooksul! Ma kogesin jälle seda, et mõni inimene lihtsalt ongi rohkem minu lainepikkusel, kui teised. Võib-olla on see paratamatus, ma ei tea. Aga see on nii kuradi hea tunne, kui teine inimene oskab sind lugeda ilma suurema vaevata. Ja neid inimesi pole olnud palju, kes sellise oskuse minu tundmise ajal oleksid omandanud. Sellepärast otsustasingi Preilile väikese kingituse teha! Mulle meeldib oma lähedaste inimeste eest hoolt kanda. Ma arvan, et teise inimese eest aeg-ajalt hoolitsemine on üks tähtis osa igasugustes suhetes. Me oskame rääkida, kuid peame oskama ka kuulata. Me oskame võtta, kuid peame oskama ka anda. Ainult nii saab suhtes valitseda tasakaal. "Ei ole olemas ideaalseid konfliktituid isiksusi ega suhteid. Kunagi pole võimalik (ega ka vajalik) jõuda täielikku probleemitusse, küsimus on pigem õiges hindamises ja õiges suunas teelolemises." (Viktor Frankl)

Reedel käisime Preiliga ka Lestati mehe lõpetamise järgsel koosviibimisel. Vahelduse mõttes oli päris tore kohtuda uute inimestega. Aitäh Lestatile kutse eest ning veelgi suurem aitäh selle eest, et ta meid ööpimeduses tagasi koju sõidutas :)
Laupäeva õhtupooliku veetsin ma jällegi Preili seltsis. Vaatasime filme ning rääkisime, naersime ja poetasime ka mõne pisara. Vastus küsimusele, miks ma temaga nii palju aega koos veedan peitub ülevalpool ;) Aitäh, kallis!

See pikk ent niivõrd teguderohke nädal on lõppenud. Tuleb uus ning kindlasti sama üllatusterohke nädal. Jään ootama!

"Sometimes people come into your life and you know right away that they are meant to be there; they serve some sort of purpose, teach you a lesson, or help you figure out who you are." 


No comments:

Post a Comment