Wednesday, December 29, 2010

Tants ümber kingipuu.

Jällekord on minu viimasest sissekandest nii palju aega möödas, et uusi sündmusi on kogunenud palju, kohe hulgi. Kõik sündmused ei ole aga väärt kirjutamist, neid peab oma sõnadega kirjeldama. Mõned sündmused on jällegi nii tühised, et vajuvad kiirelt unustustehõlma. Jäävad need, mida mina pean kõige olulisemaks üles märkida.
Kõige aktuaalsemaks teemaks siin ja praegu on ilmselt jõulud ning kogu see iga aastane sagin, mida antud püha endaga kaasa toob. Praeguseks on jõulude aeg läbi, ootamas uut ringi uuel aastal. Hämmastav on siiski vaadata, kui palju vaeva inimesed näevad, et leida perfektne kingitus õigeks ajaks. Igas suuremas kaubanduskeskuses mängib jõulumuusika, poed on kaunistatud vilkuvate, värviliste, laulvate tulukeste ning roheliste vanikutega. Kõik see peaks meelitama veelgi rohkem ostma. Mina see aasta otsustasin, et ei hakka absoluutselt rabelema. Ei mingit paanikat ning ka pangaarve naeratab rõõmsalt vastu :) Olgu, mõned väiksemad meened ostsin, kuid seda ka alles päev enne jõule ning kogu see "meeletu šoppamine" võttis mul aega umbes pool tundi. Kõik. Ja ma pean ütlema, et ma tunnen ennast ülihästi. Ma leian, et jõulud ei ole selleks, et osta kokku suurtes kogustes pudi-padi, mida siis hiljem inimestele kenasse paberisse mähituna jagama hakata. Jõulud on pere ning lähedaste aeg. Ja jõulud on ka Kellegi sünnipäev. Ometigi on paljud inimesed selle tähenduse unustanud. Lubage, ma meenutan siis. Minu jaoks ei ole oluline, kui mitu kinki ma saan, kui ilusa lipsusõlme pakkija sinna peale on meisterdanud või kui kallis see asi oli. Minu jaoks on oluline see, et mul on mu pere ja lähedased, et nad on terved. Ma tõepoolest väärtustan sellised asju rohkem. Mul oleks vähemalt sada korda kurvem olla, kui ma peaksin veetma jõulud ihuüksi. Siis ei suudaks ükski kingitus, kui suur ja kallis ja ilus tahes, mind ära lohutada.

Rääkides jõuludest, siis pean ka mainima, et üks mulle väga kallis inimene veedab oma jõulud ning aastavahetuse hoopis Hollandis. Preili otsustas, et läheb oma heale sõbrale külla. Ma ei tea, kas see oli hea või halb mõte, kuna mina isiklikult ei kujuta ette jõule mitte kuskil mujal kui oma pere keskel ..aga igal juhul on see väärt vaheldus ning aeg, et oma mõtteid ja väärtusihinnanguid korrastada.

Lisaks muule, olen suutnud üle elada ka pingelise eksamiperioodi koolis. Kõik eksamid ei ole veel siiski läbi, kuid selgroog on siiski murtud. Ees ootavad lihtsamad ning ka mulle rohkem meelepäraste ainete eksamid :) Juhhei!

Kuid kui mõelda sellele, mis toimub minu sees .. siis on selle kirjeldamiseks vaid üks sõna. Kaos. Ma ei oska panna seda tunnet ei sõnadesse paberil ega voolida lausetesse. Ma tean, miks ma kõiki neid tundeid tunnen, kuid olen liialt arg ja tõesti, möku, et midagi muuta. Ma lihtsalt olen ja haletsen ennast. Ja mul on selleks täielik õigus!


Evanescence - Everybody's Fool

No comments:

Post a Comment