Friday, July 16, 2010

Öised askeldused

Eilne õhtu ei olnud kodus lebotamise ning Nikerdise ootamisega veel kaugeltki läbi. Peale südaööd oli endiselt palav olla ning Ürgmees pakkus välja variandi minna ujuma. Olin alguses natuke skeptiline, kuna ei tahtnud üksi läbi pimeda pargi kõndida, kuid siiski tasus asi end ära. Randa jõudes leidsime eest veel inimesi, kes sinna ennast lõbustama olid tulnud. Mina ka lõbustasin ennast. Ujudes koperdasin ma nimelt ühe eriti suure ja vastiku puurondi otsa ja kriipisin oma kõhu ning jalad ära. Mõnikord on valges ujumine siiski poole ohutum, siis vähemalt näed, kuhu ujud. Õnneks midagi hullemat peale väikse ehmatuse minuga ei juhtunud ning koju jõudsin ka turvaliselt. Seal ootas mind juba Nikerdis, kes pakkus välja, et võiks mulle hamburgereid grillida. Väga imelik mõte, arvestades, et kell oli saanud juba 02.25. Kuna mu kõht aga väga tühi oli, lubasin tal end teenindada. Läksime aeda ning süütasime lõkke. Tule peal grillisime hakklihast kotletid .. nagu mingid korilased ennemuiste .. ning panime saia vahele veel lehtsalati, kurki, tomatit ning juustu. Ma pean ütlema, et tema tehtud hamburgerid on konkurentsitult parimad! Lihtsalt haukad ühe eriti suure tüki ja naudid seda maitset. Mmmmm ... Kuna grillimisega läks ka omajagu aega olime mõlemad lõpuks päris väsinud. Praktiliselt kohe pugesime voodisse ning jäime vist sekundipealt magama.

No comments:

Post a Comment