Sunday, May 16, 2010

Kuumad suvööd!

Öös on asju. On salapäraseid, võrgutavaid, seksikaid ning muud moodi meeldivaid asju. Viimastel päevadel on aga ööd eriti kuumad olnud, seda igas mõttes! Kuna reedel oli ilm nii paljulubavalt soe, otsustasime avada meie aias selle aasta grillhooaja. Õhtu tõotas tulla põnev, eriti kuna kõik head ja paremad lubasid kohale tulla. Nii ka oli, minu lemmikud tulid ning võtsid ka grillvorste, liha ja juua kaasa. Poisid aitasid lõket alustada ning tüdrukud olid niisama ilusad ja rääkisid kõige uuemaid klatšijutte. Õhtu kujunes väga meeldivaks. Mina sain meie uue köögiga uhkustada samal ajal kui Preili demonstreeris meile oma armsat tukka ning Küpsis kepsles ringi oma roosa beebisokiga. Temakesele tungis hiljuti kallale üks eriti tõre koer, kes preilinal küüne maha naksas nii, et silm ka ei pilkunud.

Küpsis on üks hästi armas segu taksist ja beagle'ist ning teda rünnanu on kohe eriline mats maa peal. Õnneks omab kutsu väga hoolitsevaid vanemaid ning me kõik soovime talle ilusat paranemist!

Õhtu möödus väga meeldivalt vorste grillides, siidrit rüübates ning juttu vesteldes. Seltskond oli enam kui meeldiv ning mul oli väga lõbus! Aitäh Teile, mu kullakesed! Peo lõppedes astus korraks läbi ka Jänku, keda ammu pole näinud ning kodutee leidis ka mu armas Nikerdis. Tema aitas mul ka lõkketule kustutada ning viimased asjad ära koristada. Külalised läinud, suundusime ka meie väsisnuna tuppa ning otsejoones voodisse. Olgugi, et toas oli väga palav, jäime me praktiliselt koheselt magama.

Laupäev möödus samamoodi grillimise tähe all. Minu endine trennikaaslane ning hea sõbranna pidas oma sünnipäeva. Sai jälle vorste ja liha grillitud, söödud ning joodud. Kõige paremad kuulukad ja klatš said ka loomulikult edastatud. Ei, ma pole tegelikkuses mingi hull klatšimoor, kuid vahest lihtsalt tekib huvitavaid ja piinlikke seiku, mida peab kellelegi rääkima. Mitte küll kellelegi suvalisele, vaid oma siseringile, kuhu ka tema kindlasti kuulub. Plaanis oli ka sauna teha ja kluppi minna, kuid plaaniks need ka jäid. Tegelikkuses sundisid tumehallid vihmapilved meid tuppa kolima ning seal vaatasime me multikat, mõnulesime niisama ja sõime veel. Tundub, et kui nii jätkub, võtan ma suve lõpuks kogu selle vorstikoorma all kaalus juurde ja mitte alla, nagu mul plaanis oli. Loodetavasti on mu piisavalt truud sõbrad, kes mind paari lisakilo pärast kohe hülgama ei hakka :)
Suvi tõotab tulla igastahes paljulubavalt põnev ning täis seiklusi! Ma juba ootan!

No comments:

Post a Comment