Saturday, February 23, 2013

Maikelluke - aga mitte see lill

Olen viimasel ajal paljude erinevate ilublogijate lehelt lugenud kiidusõnu nii eestimaise Joiki kui ka Nurme Seebi toodetest. Need tooted on tõesti vaieldamatult head ja juba üsnagi tuntud. Seepärast tahaksin Teiega jagada veel ühte eestimaist, puhast ja üdini looduslikku brändi nimega Maikelluke. Ei mäletagi täpselt, kuidas ma selle firmaga tutvusin, aga võin öelda, et armusin nende toodetesse kohe esimesest silmapilgust kasutuskorrast :) 

Maikelluke kirjutab oma kodulehel, et on looduskosmeetika bränd, kes kasutab kosmeetika valmistamisel erinevaid looduslikke vahasid, õlisid, rasvu ja võisid, samuti mitmete erinevate kasulike toimetega eeterlike õlisid.  Kõik võid ja õlid on saadud külmpress-meetodil, mistõttu on säilinud nende kasulikud omadused.  Kõlab ju hästi? Mina olen nende suur fänn ja olen tellinud juba mitmeid tooteid, mida allpool ka tutvustan.

Päris esimene toode, mille ma tellisin oli vahustatud kehavõi Vanilje & Piparmünt, 250ml. (kliki pealkirjal, et näha toodet kodulehel) Läksin esimesel korral kohe ahneks ja krabasin ostukorvi kõige suurema totsiku. Kehavõi lõhn on ülimalt mõnus, pigem selline pipapmündine, aga kahjuks läksin alt kehavõi tekstuuriga. Nimelt on vahustatud kehavõid väga tahked ja kõvad, kuid sulavad kokkupuutel nahaga. Mina, kärsitu nagu ma olen, ei suutnud iga kord seda kehavõid potsikust välja koukida ja nii lükkasin ma selle toote kaugele oma riiuli hämarustesse. Nii seisab ta sealt kurvalt ka täna :( 

14.90€
Teine toode, mille ma tellisin, oli kehakreem Vaarikas Seekord otsustasin minna kindla peale ja tellida hoopiski kehakreemi. Kreem tuleb ilusas pumbaga pudelis ning teda on äärmiselt lihtne ja mugav peale kanda. Pump on suureks plussiks. 

Koduleht ütleb toote kohta nii: Vaarikalõhnaline kehakreem sobib eriti hästi päevitushooajaks, kuna sisaldab porgandiõli, mis parandab naha jumet ja aitab päevitusel kauem püsida. Aaloe vera mahl ja või leevendavad päikesest tingitud nahaärritust ja - punetust. Lisaks niisutab kreem tõhusalt ja muudab naha siidpehmeks. Kreemis sisalduv mica pulber muudab kreemi kuldseks ning sinu naha päikese käes sädelevaks. 
Ja mis kõige parem - see kõik ongi TÕSI! 
Kehakreemi lõhn on lihtsalt i-me-line ja see sädelus, oo see sädelus .. Miljonid väikesed sädelustäpikesed püüavad helklevalt päikest Sinu nahal :)
Seda toodet ostan suve algul kindlasti veel, tõeline lemmik!


Hetkel soodushinnaga 9.27€

Tellisin veel kolmandagi korra ja seekord kohe mitu toodet korraga :)  
Kehakoorija tuleb jällegi armsas 250 grammises potsikus, tihedalt kasutades jätkub umbes 6-8 kasutuskorraks. 
Toode lubab, et jahvatatud kohvioad ja rafineerimata suhkur ergutavad vereringet ning eemaldavad surnud naharakud. Kohviubades sisalduv kofeiin aitab võidelda tselluliidiga samal ajal kui rikkalikud õlid ja võid niisutavad ning toidavad nahka. Aromaatne kohvi ja piparmündi lõhn mõjuvad ergutavalt ja värskendavalt. 100% looduslik toode.
Tõsi ta on, et igal kasutuskorral muutub nahk eriti siledaks ja siidiseks. Koorijas sisalduvad õlid jätavad nahale justkui õhukese kihi, mistõttu peale koorimist enam duššigeeliga pesta pole soovitatav. Mõnele võib see õline kiht tunduda ebameeldiv, aga mulle isiklikult väga meeldib! Lisaks sellele on kohvi lõhn lihtsalt nii vaimustav, äratab koheselt kõik meeled :)
Natuke ettevaatlik peab olema pealekandmisel, sest koorija tahab väga näppude vahel pudeneda. Lemmik koorija hetkel, aga plaanin ka sama sarja teisi kehakoorijaid proovida!


12.45€
Järgmine toode tellimusest oli huuleläige kuldpunane. Huuleläige on mõnusa maasika lõhnaga (ei ole liiga lääge või keemiline minu meelest), toonib kergelt ning jätab huultele ilusa sädeluse. Toode ei kleepu, aga päeva jooksul peab mitu korda uuendama, sest keel täitsa iseenesest limpsib huultelt läiget maha :) Mu kahjuks pole ühtegi head pilti sellest, kuidas ta huultel jääb, aga minumeelest tõeliselt ilus ja õrn ja kerge :)

4.50€

Viimaks pidi komplektis olema ka kaks seepi - Jõuluvürtsid ja Karamell, kuid jõuluvürtside seebi asemel oli minu pakki sattunud hoopis neli erinevat aroomivaha. Ja tegelikult oligi nii parem, sest need aroomivahad on lihtsalt uskumatult head! Mulle väga meeldib ka lõhnaküünlaid põletada, aga nende miinuseks on see, et lõhn ei ole alati nii tuntav ja püsib vaid küünla vahetus läheduses. Nende aroomivahadega on nii, et ühest vahast kestab maa ja ilm ning lõhn on mõnusalt, aga mitte pealetükkivalt intensiivne. 

Minu aroomivahade komplekt koosnes lõhnadest jõuluvürtsid, mandariin, kaneel & vanilje ning lume värskus. Või julgelt öelda, et kõik need lõhnad on täiesti suurepärased ja omamoodi head. Kui peaksin valima lemmiku, siis oleks see antud komplektist lume värskus ja kaneel&vanilje. Selle viimase kinkisin sõbrannale (aga ise nuusutasin enne veel kümme viimast korda ja talletasin lõhna mällu :D). Lume värskuse lõhna kasutan just praegu, lumi on veel ikka teemaks ning see lõhn on nii värske ja mõnus, mmm ... Kahjuks on kodulehel see lume värskuse vaha otsas, kõiki teisi veel on. 

1.80€ tk

Selleks korraks ongi kõik. Sai küll pikk postitus, aga vähemalt teate nüüd, et on olemas selline armas eestimaine looduskosmeetika firma, kust igal juhul tasub enda lemmikud avastada :)

Preili Liina

4 comments:

  1. Tegin just tellimuse, aitäh, et selle brändi esile tõid! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aga palun! Ikka on hea meel, kui saan ka kellelegi teisele midagi head ning eestimaist tutvustada :)

      Delete
  2. Nii armas ja mesimagus postitus! :)

    http://kellytreier.blogspot.com/

    ReplyDelete